събота, 14 януари 2012 г.

                                   ЗДРАВЕЙТЕ  ОТНОВО!
  В тази публикация ще напиша няколко реда за мен.Моето хоби е кулинарията и затова реших
  да създам този блог-нямам опит, но се надявам да се справя с неговото водене.Мечтата ми е
  да си направя малка сладкарничка в която да приготвям вкусни сладки,соленки и  други  
  нещица-направени с истински продукти а не с разни прахообразни заместители.Дано да имам
  късмет-времето ще покаже!И така-разполагам с време,което ми позволява да се занимавам с
 моето хоби.

              През годините съм купувала много списания и съм пробвала доста рецепти.Много от
 рецептите,които съм правила и са ми допаднали ще покажа тук,а също и рецепти от моето дет-
 ство.Днешните соленки са от моя приятелка-Танчето.

                                      СОЛЕНИ  ОХЛЮВЧЕТА

                                    
    ПРОДУКТИ:
    1ч.ч.[200 ml]-топло кисело мляко
    7с.л. стопена свинска мас
    1к.л. захар
    1к.л. сол
    1 ч.л.сода бикарбонат
    1 жълтък
    брашно за меко и еластично тесто-около 2ч.ч.

     ПЛЪНКА:
     1 белтък
     100 гр.натрошено сирене

    ПРИГОТВЯНЕ:
    Содата се разтваря в млякото,прибавят се другите продукти и се замесва меко тесто.Правя
     топка,която поръсвам с брашно,покривам с кърпа и оставям за половин час да почине.Върху
     набрашнена повърхност разточвам тестото на правоъгълник-размера е по желание.Смесвам
    продуктите за плънката и я разпределям върху тестото.Навивам на руло и режа на кръгове-
    дебели около 1 см.Нареждам ги легнали на разстояние в намазнена тава.Пека ги в загрята
    фурна на 180гр. около15-20мин. -до леко покафеняване.

                  Ние си ги хапнахме с айрян от домашно кисело мляко-правя го постоянно и е много
       вкусно.Абе домашното си е най-вкусно!Да ви е сладко!
                                                      





Няма коментари:

Публикуване на коментар