събота, 31 март 2012 г.

ХАЙДЕ НА МЪФИНИТЕ


                 ЗДРАВЕЙТЕ   ОТНОВО!

  Дойде  пролетта!Отиде си дългата и много студена зима!Навън кипи живот!Започва сезона
  на градинските цветя и не само.Обикалям големите магазини и директно се запътвам към
  щандовете за градински и саксийни цветя.Много цветя-от красиви по-красиви и много пъс-
  три!И тъй като си имаме много хубава къщичка-с нетърпение чаках пролетта и да започна да
  си правя градинката .А също и да се изместим да живеем там!!!Затова сега съм на вълна 
  цветя ,саксии и неща свързани с градината.
  Но също съм запленена от тия вкусни мъфини и кексчета(по-точно къпкейк),така,че ще си от-
  по малко време да ги приготвям и да представям по някоя рецепта.А сега започва сезона на 
  много плодове,така ,че вариантите за рецепти са много.Приготвянето им не е трудно,но тряб-
  да се спазват някои правила и резултата ще е добър.
  Мъфините са с хлебоподобна структура,с купулообразна и неравна повърхност.Ето и нещата
 които трябва да се спазват:течните съставки се слагат в една купа и се разбъркват леко,      в друга купа се слагат сухите съставки.Всички продукти да са със стайна температура,мазни-
  ната да е в течно състояние.Сухите съставки се прибавят към течните и се разбъркват с шпа-
  тула със 10-15 разбърквания.Дори и да останат бучки брашно ,няма проблем-при печенето се 
  разтварят.Понеже стават по високи,аз ги пека в купички за крем карамел.

                                                  
            МЪФИНИ  СЪС  СНИКЪРС  И  КАРАМЕЛОВ  СОС


                                
     
             Продукти:
     за около 12 броя
    200г брашно,100г захар,2ч.л.бакпулвер,ванилия,щипка сол
    150мл прясно мляко,50мл олио,1 голямо яйце
    1 сникърс(може и туикс)-нарязан на малки кубчета
    крем по ваш избор (аз си направих 1 доза пудинг сметана на д-р Йоткер,докато е топъл доба
    вих 1/4 краве масло и половин бял шоколад-разбърквам го периодично докато се охлади,а 
    като е напълно изстинал го разбивам с миксер.)
    карамела си направих аз-тъй като в Русе при наличието на толкова много хранителни хи-
   пер маркети няма готов крем-дулсе де лече, не ми се чакаше 3 часа да сваря кутия подсла-
   дено кондензирано мляко-също се получава карамел.Та аз забърках набързо -всъщност 
   имах бонбони лакта и в малко прясно мляко ги разтворих на водна баня-трябва да се получи 
   много гъст сос.Има и други рацепти за карамел,но не съм търсила,избора е ваш.
            Приготвяне:
     сухите съставки в една купа се размесват
     течните съставки в друга купа се разбъркват
     сухие съставки се прибавят към течните ,сега се прибавя 2/3 от сникърса и с 15 разбърква-
     ния се смесват продуктите.Във всяка купичка слагам хартиена кошничка и сипвам от смес-
     та до ръба на хартиената кошничка.
     .Пека ги в предварително загрята фурна на 200градуса,като се  надигнат и напукат отгоре
     намалям фурната на 160гр. и ги пека до готовност(общо около 20 мин.).Като се охладят
     напълно се украсяват с крема.заливат се с карамела и се поръсват със сникърса.Надявам
     се да ви харесат!
  


                                          
     
                             ДА  ВИ  Е  СЛАДКО!

2 коментара:

  1. Иве, поздравления за блога! Много ми харесаха мъфините :) Идеята за карамеления сос е супер! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. БЛАГОДАРЯ ТИ!РАДВАМ СЕ ,ЧЕ ТИ Е ХАРЕСАЛ!ТОВА Е НОВО ЗА МЕН-ДАНО ДА СЕ СПРАВЯ!МНОГО ЦЕЛУВКИ ОТ МЕН!

      Изтриване